OFERTA | O FIRMIE | PARTNERZY | KONTAKT
Outsource Marketing » Oferta » Tajemniczy klient
Tajemniczy klient

Tajemniczy klient (mystery shopping)

Jak pokazują badania pozyskanie nowego klienta kosztuje aż 5 razy więcej niż utrzymanie dotychczasowego, a współczesny przeciętny klient nie narzeka na złą obsługę, tylko niezadowolony odchodzi do konkurencji. Źle potraktowany klient natychmiast podzieli się całą historią z następnymi 8 osobami, a te z kolei przekażą ją średnio 3 osobom. Jak łatwo policzyć przez jednego nieuprzejmie potraktowanego klienta możemy stracić 24 potencjalnych nowych lub dotychczasowych klientów.

Dzięki badaniu mystery shopping można przede wszystkim ocenić poziom jakości obsługi klienta w firmie. Używając tego nowoczesnego narzędzia Twoja firma otrzymuje mierzalne wyniki, które pozwalają na obiektywne porównanie pracy poszczególnych pracowników używając tych samych, wymaganych przez przedsiębiorstwo standardów.

Tajemniczy klient zawiera 4 podstawowe programy:
Copyright © Outsource Marketing Polska
Strona główna | O firmie | Oferta | Partnerzy | Kontakt